У Моборони пояснили, чому в застосунку «Резерв+» у частини користувачів досі не відображається фотографія, а також чи є дійсним електронний ВОД (військово-обліковий документ) без фото.
Наразі, фото в «Резерв+» мають не всі користувачі. Це може бути пов’язано як
- із технічним навантаженням на систему,
- так і з відсутністю необхідних відомостей у державних реєстрах.
Про це розповів керівник Директорату цифрової трансформації Міноборони Артем Романюков в ефірі телемарафону «Єдині новини».
Чому фото може не підтягуватися
За словами посадовця, основна причина – велика кількість користувачів застосунку, яких нині близько 6 мільйонів. Щоб уникнути збоїв, система завантажує фотографії поступово.
Як вирішити проблему
Якщо у профілі замість фото відображається порожнє поле, рекомендують:
- оновити застосунок «Резерв+» до останньої версії в App Store або Google Play;
- повторно оновити ВОД (військово-обліковий документ) безпосередньо в застосунку.
У Міноборони запевняють, що в більшості випадків після цього фотографія з’являється.