Оформлення відстрочки офлайн – через ЦНАП

Відповідно до змін, які було внесено до постанови Кабміну № 560 крім запровадження автоматичного продовження відстрочок, передбачено також перенесення прийому паперових документів до Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Таким чином, з 1 листопада 2026 року Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) прийматимуть документи на оформлення відстрочки від мобілізації.

Оформлення відстрочки через ЦНАП

Ті, хто вже користується сервісами «електронного ТЦК» і має цифрові військово-облікові документи в «Резерв+» зможуть продовжити вже наявну відстрочку онлайн, через застосунок.

А для тих військовозобов’язаних, чий тип відстрочки ще не цифровізований, а також для тих, хто не користується смартфоном або має паперові документи й недостатньо даних у державних реєстрах, з 1 листопада можна подати заяву про відстрочку в будь-якому зручному ЦНАП.

Важливо! З 1 листопада подати заяву про відстрочку можна тільки через Резерв+ або ЦНАП. До кінця жовтня ТЦК та СП приймають заяви за старим порядком.

З 1 листопада ЦНАП є фронт-офісом приймання документів на оформлення відстрочки, а результат ухвалює ТЦК та СП, тобто, якщо в наявності є тільки паперові документи і немає смартфона, потрібно звернутися до найближчого ЦНАП.

У ЦНАП адміністратор:

  • сканує документи для оформлення відстрочки,
  • після перевірки та сканування документів їх відправляють до ТЦК, де військовозобов’язаний стоїть на обліку,
  • протягом 7 днів комісія ТЦК винесе рішення про відстрочку,
  • таке рішення також можна буде переглянути в електронному військовому квитку.