Пенсійний фонд України нагадав ВПО про право отримання субсидії на оплату орендованого житла та роз’яснив у який спосіб можливо подати документи на отримання субсидії.
Процедурні питання оформлення субсидії на оплату оренди житла для ВПО врегульовані постановою Кабінету Міністрів № 1225 від 29.10.2024 р. Відповідно до постанови обов’язково подаються:
- заява на отримання субсидії на оплату оренди житла для ВПО
- договір найму житла.
Документи повинні бути підписані наймачем житла та наймодавцем або їх законними представниками, у паперовій чи електронній формі (особа посвідчується відповідно документом або накладанням кваліфікованого електронного підпису).
В разі необхідності слід також подати:
- копії документів, що підтверджують право розпорядження житловим приміщенням яке наймається;
- копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, відомості про розірвання шлюбу, встановлення для подружжя режиму окремого проживання, стягнення аліментів, визначення місця проживання дитини з одним із батьків тощо;
- інші документи, що підтверджують обставини, які мають суттєве значення для права на призначення субсидії.
Документи для отримання субсидії на оплату оренди житла для ВПО можна подати в чотири способи:
– до ЦНАП (центри надання адміністративних послуг);
– до Пенсійного фонду України (особисто у відділи обслуговування громадян, дистанційно через вебпортал ПФУ або через мобільний додаток «Пенсійний фонд»);
– до уповноважених банків, перелік яких можна переглянути на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики та ПФУ. Ці банки надали згоду на прийняття, обробку та передачу до ПФУ пакету документів на отримання субсидії для ВПО для оплати найму житла;
– в електронній формі через Соціальний вебпортал електронних послуг Мінсоцполітики.