Субсидія на оплату житла для ВПО – куда і які подавати документи

Пенсійний фонд України нагадав ВПО про право отримання субсидії на оплату орендованого житла та роз’яснив у який спосіб можливо подати документи на отримання субсидії.

Процедурні питання оформлення субсидії на оплату оренди житла для ВПО врегульовані постановою Кабінету Міністрів № 1225 від 29.10.2024 р. Відповідно до постанови обов’язково подаються:

  • заява на отримання субсидії на оплату оренди житла для ВПО
  • договір найму житла.

Документи повинні бути підписані наймачем житла та наймодавцем або їх законними представниками, у паперовій чи електронній формі (особа посвідчується відповідно документом або накладанням кваліфікованого електронного підпису).

В разі необхідності слід також подати:

  • копії документів, що підтверджують право розпорядження житловим приміщенням яке наймається;
  • копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, відомості про розірвання шлюбу, встановлення для подружжя режиму окремого проживання, стягнення аліментів, визначення місця проживання дитини з одним із батьків тощо;
  • інші документи, що підтверджують обставини, які мають суттєве значення для  права на призначення субсидії.

Документи для отримання субсидії на оплату оренди житла для ВПО можна подати в чотири способи:

– до ЦНАП (центри надання адміністративних послуг);

– до Пенсійного фонду України (особисто у відділи обслуговування громадян, дистанційно через вебпортал ПФУ або через мобільний додаток «Пенсійний фонд»);

– до уповноважених банків, перелік яких можна переглянути на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики та ПФУ. Ці банки надали згоду на прийняття, обробку та передачу до ПФУ пакету документів на отримання субсидії для ВПО для оплати найму житла;

– в електронній формі через Соціальний вебпортал електронних послуг Мінсоцполітики.

Причини відмови або втрати права на субсидію