Заява на оформлення субсидії онлайн – як подати

Для зв'язку з адвокатом:

Одна з корисних е-послуг веб-порталу Електронних послуг Пенсійного фонду України – можливість подати документи для оформлення субсидії онлайн.

Заява на оформлення субсидії онлайн подається через особистий кабінет на порталі.

Перший етап – авторизація на порталі Електронних послуг ПФУ з використанням КЕП або Bank ID. 

Далі слід перейти до розділу «Комунікації з ПФУ», обрати пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу» та обрати е-послугу «Заява про призначення та надання житлової субсидії».

У вкладці «Заява про призначення та надання житлової субсидії» заповніть необхідні атрибути та завантажте відскановані  паспорт, ідентифікаційний номер та інші необхідні документи.

Скановані копії документів варто підготувати завчасно і вони повинні відповідати наступним умовам:

  • допустимі формати файлів – JPG, JPEG, PDF,
  • кожен файл не має бути більшим за 1 Мб,
  • назва кожного файлу повинна відповідати виду/назві сканованого документу,
  • скановані копії слід зробити з оригіналів документів, сканкопії мають бути читабельними, кольоровими (відповідно до оригіналу),
  • якщо сканується документ на кілька сторінок, тоді його слід прикріпити (додати) як один файл, а не окремими сторінками.
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл.

Прикріпивши документи, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та оберіть – «Відправити до ПФУ».

Перевірити стан розгляду вашої заяви можливо також через особистий кабінет в розділі «Мої звернення».

Зверніть увагу – оформити субсидію онлайн можливо також через електронні сервіси застосунку «Дія».

Раніше ми писали Як перевірити свій страховий стаж та сплату роботодавцем страхових внесків через портал Електронних послуг Пенсійного фонду

Для зв'язку з адвокатом: