Міністерство соціальної політики, сім’ї та єдності України, повідомило, що відсьогодні, 18 листопада, всі відділення Укрпошти починають прийом заявок на отримання допомоги 1 000 грн за програмою «Зимова підтримка».
Подати заяву можливо до 24 грудня 2025 року у будь-якому з стаціонарних чи мобільних відділень «Укрпошти».
Мінсоцполітики роз’яснило як подати заявку та які знадобляться документи
Зверніть увагу: Тим громадянам, які отримують пенсію або соцдопомогу через Укрпошту, виплату 1 000 грн буде нараховано автоматично на той самий спеціальний рахунок. Тому цим громадянам не потрібно подавати заявку.
Громадяни, які отримують пенсію на банківський рахунок і не користується застосунком Дія, можуть звернутися до будь-якого відділення Укрпошти. У відділенні потрібно заповнити письмову заявку на місці.
Громадяни, які не мають РНОКПП, а також опікуни недієздатних людей також можуть оформити заявку на отримання зимової підтримки у відділенні «Укрпошта». Опікунам для оформлення допомоги на підопічну особу слід мати документи, що підтверджують і особу опікуна, і документ про призначення опікуном.
Громадяни, які не можуть дістатися до відділення можуть зателефонувати на гарячу лінію Укрпошти 0 800 300 545 – у такому випадку листоноша відвідає громадянина вдома, щоб допомогти подати заявку.
Важливо! Виплата 1 000 грн доступна громадянам, які перебувають в Україні – як дорослим, так і дітям.
Оформлення допомоги на дітей
Для того, щоб оформити допомогу на дітей, заявку повинен подати один із батьків або інший законний представник дитини. На кожну дитину подається окрема заявка.
В тому разі, коли подати заявку через Дію не вдається, її можна оформити у відділенні Укрпошти.
Щоб оформити заявку на «Зимову підтримку» потрібно мати наступні документи:
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
- ідентифікаційний код (РНОКПП) або відповідна відмітка у паспорті про його відсутність;
- документ, що підтверджує статус отримувача пенсії по інвалідності або соціальної допомоги.
Додаткові документи:
- для оформлення допомоги на дитину – свідоктво про народження дитини;
- для оформлення допомоги на недієздатну людину – документ, що посвідчує особу опікуна, та документ, що підтверджує призначення опікуном.
Після зарахування коштів АТ «Укрпошта» проінформує про можливість їх використання через SMS-повідомлення.
Кошти, отримані за програмою «Зимова підтримка» можливо використати у відділенні Укрпошти для:
- оплати комунальних та поштових послуг;
- купівлі товарів або замовлення лікарських засобів українського виробництва;
- передплати газет чи журналів;
- благодійних внесків, зокрема на підтримку ЗСУ.
Важливо: Строк протягом якого можливо використати кошти:
- до 25 грудня 2025 року – якщо пенсія чи соціальні виплати нараховані автоматично через «Укрпошту»
- до 25 січня 2026 року – якщо заявка була подана у відділенні «Укрпошти».