Цифровий сервіс «Пульс» для подання скарг та звернень на перешкоди у веденні бізнесу

Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України розширює цифрові можливості для взаємодії з підприємцями. Тепер бізнес може повідомляти про перешкоди у своїй діяльності через віджет «Пульс», який вже був доступний у кабінеті платників податків та на порталі е-сервісів, але зараз вже інтегрований безпосередньо на сайт Мінекономіки.

Цифровий віджет «Пульс» створено для:

  • подання звернень про перешкоді та бар’єри у веденні бізнесу;
  • аналізу проблем за регіонами та секторами економіки;
  • оперативного реагування влади та підготовки рішень.

Як працює «Пульс»:

– «Пульс» було інтегровано в електронний кабінет платника податків на порталі ДПС, де підприємці залишають оцінки та коментарі;

– у шести регіонах система функціонує як повноцінна CRM-платформа, що дозволяє обласним військовим адміністраціям:

  • обробляти звернення бізнесу,
  • передавати їх до відповідних органів,
  • відстежувати реакцію,
  • формувати аналітику для прийняття рішень.

Як користуватись  віджетом «Пульс»:

  • Перейдіть на сайт.
  • Оберіть кнопку «Пульс» із правого боку екрана.
  • Спочатку поставте оцінку від 1 до 10 та напишіть коментар, зазначивши:
  • перешкоди, з якими стикається ваш бізнес;
  • пропозиції щодо впровадження змін і необхідних рішень.