Електронна черга в ЦНАП – як працює?

Все більше центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) приєднуються до системи електронної черги. Сервіс онлайн-черги дозволяє громадянам спланувати  свій візит до ЦНАПу заздалегідь – обравши необхідну послугу, дату й час всього за кілька кліків.

Як скористатися електронною чергою?

На сайті cherga.diia.gov.ua потрібно:

  • обрати свій ЦНАП;
  • обрати потрібну послугу;
  • пройти верифікацію;
  • зазначити зручні дату та час візиту.

Після цього ви отримаєте електронний талон із QR-кодом і посиланням на Гід держпослуг, де зібрана вся інформація щодо обраної вами послуги: процедура, необхідні документи і строки надання послуги.

Система також підкаже, чи доступна ця послуга онлайн – наприклад, у застосунку «Дія» або на інших платформах державних послуг. Якщо послугу можливо отримати без візиту до ЦНАП – сервіс порекомендує це зробити. Якщо ж ви надаєте перевагу офлайн-візиту – просто приходьте до ЦНАПу у визначений час.

Електронна черга – частина проєкту цифрової безбар’єрності, що передбачає створення доступних державних сервісів як в онлайн-, так і в офлайн-просторі. Станом на сьогодні, за інформацією Мінцифри, до системи е-черги вже підключено 481 ЦНАП. До кінця 2025 року Мінцифри планує розширити мережу, щоб створити єдину електронну чергу по всій країні.