Кабінет Міністрів України виклав у новій редакції Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності – повідомив представник Уряду у Верховній Раді України Тарас Мельничук.
Змінами передбачено:
- забезпечення переходу від паперового документообігу до електронного;
- спрощення механізму подання документів для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших осіб через введення в дію електронного кабінету особи з інвалідністю.
Особи з інвалідністю можуть подавати заяви на отримання послуг дистанційно
Ведення в дію електронного кабінету та електронної особової справи надає можливість особам з інвалідністю подавати заяви на отримання реабілітаційних послуг, технічних та інших засобів реабілітації, санаторно-курортного лікування, автотранспорту або компенсації в онлайн-форматі – через електронний кабінет за допомогою порталу Дія, КЕП або BankID.
Уся інформація щодо поданих заяв, статусу їх розгляду, а також потреб у послугах зберігатиметься в єдиній електронній базі даних. Натомість паперові документи поступово виводяться з обігу – для кожного отримувача формується електронна особова справа, яка забезпечує зручний та прозорий облік.