Куди та з якими документами звернутись ВПО за призначенням субсидії на найм житла?

Пенсійний Фонд України нагадав куди мають звернутись ВПО за призначенням субсидії на найм житла та які документи слід подати для отримання субсидії

ВПО, які орендують житло, можуть разом із наймодавцем подати документи для оформлення субсидії на оренду:

  • Офлайн – у сервісному центрі Пенсійного фонду України або в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП);
  • Онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Увага! Якщо власником житла є юридична особа, наймач подає документи для отримання субсидії самостійно, без участі наймодавця.

Відповідно до норм п. 5 Порядку реалізації експериментального проєкту (затвердженого постановою КМУ№ 1225 від 25.10.2024), для оформлення субсидії на орендоване житло необхідно надати до ПФУ:

  • Підписаний договір оренди (найму) житла;
  • Заяву на отримання субсидії.

За потреби також додаються:

Копії документів, які підтверджують повноваження законного представника (у тому числі довіреність);

Інші документи – залежно від ситуації це може бути рішення суду, свідоцтва про розірвання шлюбу, інформація про аліменти, визначення місця проживання дитини тощо, залежно від потреби.

Зверніть увагу: У заяві та договорі повинна бути зазначена інформація про всіх членів домогосподарства наймача.

Інші необхідні дані, зокрема щодо майнового стану, ПФУ отримує автоматично – через електронну взаємодію з державними реєстрами.