Обов’язки роботодавця при прийнятті на роботу нового працівника

Управління держслужби з питань праці надало роз’яснення щодо обов’язків роботодавця, яких він повинен дотримати при прийнятті на роботу нового працівника.

Приймаючи на роботу нового працівника, роботодавець зобов’язаний:

1. Видати наказ про прийняття на роботу на підставі заяви та доданих до неї документів або на підставі підписаного трудового договору.

Наказ про прийняття на роботу повинен містити наступні дані: посада (професія); дата початку роботи; умови оплати праці.

2. Повідомити податкову службу – надіслати до органу ДПС повідомлення про прийняття на роботу працівника.

3. Організувати проходження попереднього медичного огляду випадках, передбачених законодавством:

  • працівнику менше ніж 21 рік;
  • важка робота;
  • робота зі шкідливими або небезпечними умовами праці;
  • посада, що потребує професійного добору кадрів.

4. Проінформувати працівника щодо умов праці, що передбачає інформування про:

  • місце роботи (включно із даними про роботодавця);
  • трудові обов’язки (посада та перелік функцій, які має виконувати працівник);
  • визначене робоче місце і забезпечення необхідними засобами для праці;
  • умови праці, права та обов’язки працівника;
  • наявність небезпечних і/чи шкідливих виробничих факторів та відповідних компенсацій за шкідливі умови;
  • правила внутрішнього трудового розпорядку, режим роботи, тривалість робочого часу й відпочинку;
  • провести інструктаж з охорони праці, санітарії, гігієни праці та пожежної безпеки;
  • тривалість щорічної відпустки, умови оплати праці;
  • можливості професійного навчання (якщо це передбачено на підприємстві);
  • строки та порядок попередження про припинення трудового договору.

5. Забезпечити працівника робочим місцем та засобами

Роботодавець повинен визначити для працівника конкретне робоче місце, та забезпечити його всім необхідним для виконаннятрудових обов’язків.

6. Допустити працівника до роботи.

Обов’язки роботодавця при прийнятті на роботу нового працівника