Електронна система підтримки підприємництва та «Онлайн-кабінет підприємця»

Міністерство цифрової трансформації анонсувало впровадження електронної системи підтримки підприємництва.

З цією метою Кабмін ухвалив постанову про реалізацію протягом двох років експериментального проекту з впровадження та функціонування електронної системи підтримки підприємництва «Онлайн-кабінет підприємця», яка міститиме персоналізовані рекомендації для малого й середнього бізнесу. Окрім цього, Урядом затверджено Порядок реалізації експериментального проекту.

Функціонал онлайн-кабінету підприємця вже створений і проходить технічне тестування. Після завантаження необхідних даних його офіційно запустять.

Таким чином, незабаром дані з Маркетплейсу фінансових можливостей на порталі Дія.Бізнес будуть доступні в застосунку Дія у вигляді push-сповіщень. Підприємці отримуватимуть персоналізовані пропозиції – їх повідомлятимуть про саме ті програми підтримки, які найбільше відповідають їхньому профілю бізнес-діяльності. Передбачається, що це допоможе бізнесу швидше знаходити актуальні можливості для розвитку.

Як це має працювати:

Бізнес отримуватиме push-сповіщення в застосунку«Дія» і підприємці зможуть одразу перейти до відповідного розділу на порталі Дія.Бізнес.

Щоб отримувати персоналізовані рекомендації, підприємець може добровільно поділитися даними з Дія.Бізнес через шеринг документів у Дії.

Система використовуватиме знеособлені дані з Державної податкової служби й Мін’юсту для автоматичного групування бізнесів і кращого розуміння їхніх потреб.

Окрім цього, «Онлайн-кабінет підприємця» забезпечить можливості:

  • збирати зворотний зв’язок і оцінювати задоволеність користувачів;
  • відстежувати вплив державної підтримки на розвиток бізнесу.

Онлайн-кабінет підприємця працюватиме в пілотному форматі протягом двох років. Його адмініструватиме Офіс з розвитку підприємництва та експорту.

Переглянути маркетплейс фінансових можливостей на порталі «Дія.Бізнес» можливо за посиланням.