Міністерство цифрової трансформації анонсувало впровадження електронної системи підтримки підприємництва.
З цією метою Кабмін ухвалив постанову про реалізацію протягом двох років експериментального проекту з впровадження та функціонування електронної системи підтримки підприємництва «Онлайн-кабінет підприємця», яка міститиме персоналізовані рекомендації для малого й середнього бізнесу. Окрім цього, Урядом затверджено Порядок реалізації експериментального проекту.
Функціонал онлайн-кабінету підприємця вже створений і проходить технічне тестування. Після завантаження необхідних даних його офіційно запустять.
Таким чином, незабаром дані з Маркетплейсу фінансових можливостей на порталі Дія.Бізнес будуть доступні в застосунку Дія у вигляді push-сповіщень. Підприємці отримуватимуть персоналізовані пропозиції – їх повідомлятимуть про саме ті програми підтримки, які найбільше відповідають їхньому профілю бізнес-діяльності. Передбачається, що це допоможе бізнесу швидше знаходити актуальні можливості для розвитку.
Як це має працювати:
Бізнес отримуватиме push-сповіщення в застосунку«Дія» і підприємці зможуть одразу перейти до відповідного розділу на порталі Дія.Бізнес.
Щоб отримувати персоналізовані рекомендації, підприємець може добровільно поділитися даними з Дія.Бізнес через шеринг документів у Дії.
Система використовуватиме знеособлені дані з Державної податкової служби й Мін’юсту для автоматичного групування бізнесів і кращого розуміння їхніх потреб.
Окрім цього, «Онлайн-кабінет підприємця» забезпечить можливості:
- збирати зворотний зв’язок і оцінювати задоволеність користувачів;
- відстежувати вплив державної підтримки на розвиток бізнесу.
Онлайн-кабінет підприємця працюватиме в пілотному форматі протягом двох років. Його адмініструватиме Офіс з розвитку підприємництва та експорту.
Переглянути маркетплейс фінансових можливостей на порталі «Дія.Бізнес» можливо за посиланням.