Оновлення сервісів в ЦНАП – додано оформлення податкових та пенсійних послуг

Кабінет Міністрів України прийняв постанову, яка впроваджує єдиний перелік обов’язкових адміністративних послуг у ЦНАПах. Мінцифри вважає, що таким чином громадяни зможуть отримати більше якісних послуг, а адміністратори та центральні органи влади – чіткі інструкції щодо їх надання.

Послуги, які надаються у ЦНАП раніше визначались розпорядженням і цей перелік включав понад 400 сервісів без систематизації. З прийняттям  постанови, перелік послуг матиме чіткий юридичний статус та систематизацію. Визначено 18 категорій, які містять 373 сервісні послуги.

Крім вже звичних послуг, до переліку включено також деякі податкові та пенсійні послуги, такі як оформлення картки платника податків (РНОКПП).

Здійснено також розподіл об’єму надання послуг залежно від територіального розміщення ЦНАП:

  • 360 послуг – для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання.
  • 245 послуг – для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу.
  • 118 послуг – для територіальних підрозділів та віддалених робочих місць.

На кожну послугу, яка надається ЦНАП розроблені цифрові інформаційні картки, що дозволяє адміністраторам працювати за чіткими інструкціями.

Інформаційні картки з надання адмінпослуг буде розміщено на «Гіді з держпослуг», де кожен зможе проконтролювати чи працює ЦНАП правильно.