Уряд затвердив зміни в постанову КМУ №411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25 квітня 2018 року, які дозволять Електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) здійснювати інформування пацієнтів через альтернативні канали.
Рецепти на ліки, електронні направлення та інші медичні повідомлення надходитимуть у «Дію», за її відсутності – у Viber, а якщо немає месенджера – через СМС-сповіщення.
Мінцифри працює над новим сервісом спільно з МОЗ. Наразі спеціалісти ДП «Електронне здоров’я» та НСЗУ налаштовують оновлення та здійснюють внутрішні тестування нової системи інформування від ЕСОЗ.
Через «Дія» надходитимуть сповіщення про:
- номери рецепта та код погашення,
- код електронного направлення до лікаря,
- інші медичні сповіщення та запити (на затвердження плану лікування, на доступ до даних, на згоду щодо обробки персональних даних, тощо).
Як буде здійснюватися інформування пацієнта?
Інформування через Дію
Якщо у пацієнта встановлено застосунок Дія, тоді сповіщення від ЕСОЗ надійде туда, а якщо воно не буде доставлено, тоді система скерує рush-сповіщення у Viber.
Інформування через Viber
Якщо пацієнт використовує Viber то рush-сповіщення повідомлення у месенджер на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.
Інформування через СМС
Якщо у пацієнт не немає ні «Дії», ні Viber, тоді сповіщення про цифрову послугу, як і раніше надсилатиметься через СМС на мобільний номер пацієнта.