Пресслужба Мінцифри повідомила, що українці більше не отримуватимуть рекламних та спам-дзвінків, відповідні зміни щодо правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг затверджені постановою Кабміну №761 від 25 червня 2025 р.
Як пояснив очільник Мінцифри Михайло Федоров, оператори блокуватимуть спам, рекламу, потенційно шахрайські дзвінки та перешкоджатимуть незаконному списанню коштів.
Який механізм протидії спам-дзвінка передбачено
Зазначається, що компанії мають укласти договір з оператором та зареєструвати номери, щоб дзвінок не вважався спамом. Якщо спам-виклик усе-таки відбувся, потрібно повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують.
Інші нововведення за постановою Кабміну:
Громадянам, які перебувають у зоні бойових дій не блокуватимуть SIM-картки за несплату, а під час першого під’єднання до мережі можна буде отримати безоплатний пакет, щоб поспілкуватися з рідними;
Бачити та контролювати всі витрати за своїм номером та підключати та скасовувати будь-які платні послуги можна буде в особистому кабінеті;
Швидкість інтернету обовʼязково буде вказуватися в договорі. В тому разі, коли швидкість нижча ніж за умовами договору, тоді абонент зможе подати скаргу до регулятора сфери НКЕК або звернутися до суду.
Більш детально ознайомитись з новими правилами можливо за посиланням.