Роботодавці під час оформлення бронювання своїх працівників через портал «Дія» можуть зіштовхнутися із проблемою – працівник може не відображатися в системі, тобто працівник, який підлягає бронюванню відсутній у реєстрах.
В цьому разі роботодавці отримують результат:
- «Особу не працевлаштовано на підприємстві»
- або в реєстрі «Оберіг» немає відомостей про його місце роботи.
Відсутній працівник у реєстрах при бронюванні в «Дії» – причини:
- ПФУ ще не передав актуальних даних про працівника до реєстру;
- Працівник оформлений на іншу компанію або ФОП, і система «не бачить» його за кодом ЄДРПОУ підприємства, яке його хоче забронювати.
Як виправити відсутність працівника у реєстрах при бронюванні в «Дії»
Щоб працівник з’явився у реєстрах і став доступним для оформлення бронювання через портал «Дія», необхідно виправити це у застосунку «Резерв+» або за зверненням до ПФУ.
Проблеми з бронюванням через з відсутністю працівників у реєстрах
В тому разі, коли новий працівник не відображається в реєстрах, слід звернутись до Пенсійного фонду України для оновлення даних. Це можна зробити дистанційно через розділ «Комунікації з ПФУ» на порталі «Дія», скориставшись оперативним повідомленням про трудові відносини.
Якщо роботодавець вчасно подав дані про нового працівника, тоді він відображатиметься в системі «Оберіг» і оформити бронювання можливо без проблем. Однак якщо інформація про працевлаштування надіслана із затримкою, тоді слід надати Податковий розрахунок через портал ДПС за останній звітний період і дочекатись, поки ПФУ оновить інформацію в реєстрі.