Що робити, якщо працівник відсутній у реєстрах при бронюванні в «Дія» ?

Роботодавці під час оформлення бронювання своїх працівників через портал «Дія» можуть зіштовхнутися із проблемою – працівник може не відображатися в системі, тобто працівник, який підлягає бронюванню відсутній у реєстрах.

В цьому разі роботодавці отримують результат:

  • «Особу не працевлаштовано на підприємстві»
  • або в реєстрі «Оберіг» немає відомостей про його місце роботи.

Відсутній працівник у реєстрах при бронюванні в «Дії» – причини:

  • ПФУ ще не передав актуальних даних про працівника до реєстру;
  • Працівник оформлений на іншу компанію або ФОП, і система «не бачить» його за кодом ЄДРПОУ підприємства, яке його хоче забронювати.

Як виправити відсутність працівника у реєстрах при бронюванні в «Дії»

Щоб працівник з’явився у реєстрах і став доступним для оформлення бронювання через портал «Дія», необхідно виправити це у застосунку «Резерв+» або за зверненням до ПФУ.

Проблеми з бронюванням через з відсутністю працівників у реєстрах

В тому разі, коли новий працівник не відображається в реєстрах, слід звернутись до Пенсійного фонду України для оновлення даних. Це можна зробити дистанційно через розділ «Комунікації з ПФУ» на порталі «Дія», скориставшись оперативним повідомленням про трудові відносини.

Якщо роботодавець вчасно подав дані про нового працівника, тоді він відображатиметься в системі «Оберіг» і оформити бронювання можливо без проблем. Однак якщо інформація про працевлаштування надіслана із затримкою, тоді слід надати Податковий розрахунок через портал ДПС за останній звітний період і дочекатись, поки ПФУ оновить інформацію в реєстрі.