У оформленні та продовженні відстрочок від призову за мобілізацією з 1 листопада вступають в дію суттєві зміни, які Кабмін вніс до постанови КМУ №560.
ТЦК більше не прийматимуть заяви на відстрочку. Основний спосіб оформлення відстрочки – застосунок для військовозобов’язаних «Резерв+», де вже доступні 10 типів онлайн відстрочок та 13 типів відстрочок підлягають автоматичному продовженню.
Підлягають автоматичному продовженню відстрочки від мобілізації:
1. підстави для яких можна підтвердити в державних реєстрах;
2. підстави для яких не змінюються з часом.
Для осіб, чий тип відстрочки ще не оцифровано, а також для тих, хто не користується смартфоном або має лише паперові документи, передбачено альтернативний спосіб подання заяви – через будь-який зручний Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Адміністратор ЦНАП приймає та сканує документи, після чого передає їх в електронній формі до відповідного ТЦК та СП, який ухвалює остаточне рішення. Таким чином, ЦНАП виконує функцію фронт-офісу, але рішення щодо надання відстрочки залишається за ТЦК.
Після ухвалення рішення:
- користувач застосунку “Резерв+” отримує сповіщення про результат;
- відмітка про відстрочку автоматично з’являється в його електронному військово-обліковому документі;
- повторне звернення до ЦНАП не потрібне.
Крім того, адміністратор ЦНАП повідомляє заявника телефоном про результат розгляду та, за потреби, може роздрукувати електронний військово-обліковий документ із відміткою про відстрочку