Звернення, заяви, скарги та пропозиції тепер можливо надсилати на e-mail адреси Міністерства юстиції. Ці адреси є тимчасовими і їхнє призначення – мінімізувати незручності, які виникли внаслідок призупинення роботи Єдиних та Державних реєстрів (реєстр нерухомого майна, реєстр юросіб та ФОП, та ін.).
Через тимчасові e-mail адреси Міністерства юстиції можна надсилати/отримувати документи та відповіді у електронному форматі, подавати на скарги, звернення, заяви.
Електронні адреси для прийому документів Міністерством юстиції України наступні:
themisminjust@gmail.com
callcentreminjust@gmail.com
Вся отриманна на ці електронні скриньки кореспонденція, як зазначили в Мінюсті, буде мати статус офіційної та реєструватиметься в СЕД Аскод. А тому, в разі, якщо є ризик пропуску якогось процесуально-значимого строку, гостра необхідність в швидкому отриманні інформації чи документу, які перебувають у віданні Мінюсту – надсилайте звернення на ці адреси, навіть якщо ви не отримаєте саме те, що вам потрібно, принаймні у вас буде офіційна відповідь про те, чому це неможливо на час звернення, підтвердження призупинення строків надання чи розгляду і т.д. Наявність офіційної відповіді, навіть коли це відмова, завжди краще, ніж просто усні пояснення чому щось не було зроблено/надано/отримано, тощо.