Витяг щодо встановлення інвалідності, що подати у відділ кадрів – копію, оригінал чи PDF- файл?

Для застосування пільгової ставки ЄСВ щодо працівників з інвалідністю, роботодавцю слід мати документальні підтвердження інвалідності співробітника.

У 2025 році відбулась заміна колишніх МСЕК експертними командами з оцінки повсякденного функціонування особи, а отже – порядок підтвердження інвалідності для роботодавців змінився і з’явились нові формати документів щодо підтвердження інвалідності.

Які документи для підтвердження інвалідності має отримати роботодавець:

  • належним чином засвідчений витяг із рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи щодо встановлення інвалідності,
  • або копію довідки до акта огляду МСЕК про встановлення групи інвалідності, виданої до 1 січня 2025 року.

Формат витягу з рішення експертної команди можливо надати у двох форматах:

– як і довідка МСЕК, витяг з рішення експертної команди все ще можна подати у паперовому вигляді (якщо працівник не міг отримати PDF-файл Витягу)

у PDF-форматі, який зараз є основною формою Витягу. Такий витяг з рішення експертної команди засвідчується електронною печаткою МОЗ. Слід мати на увазі – це «не жива» печатка, яка накладається системою МОЗ автоматично.

Зверніть увагу: PDF-файл витягу з рішення експертної команди не обов’язково надсилати роботодавцю через емейл, його можна роздрукувати і подати в паперовому вигляді.