Як отримати довідку про отримання або неотримання соцдопомоги

Для зв'язку з адвокатом:

Довідку про отримання чи неотримання соціальної допомоги можна отримати у територіальному органі Пенсійного фонду України. Її видають на підставі особистого звернення громадянина або його законного представника.

Необхідні документи:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  • документ, що підтверджує повноваження представника (якщо звертається не сам заявник).

Як отримати довідку:

  1. Особисто – у сервісному центрі Пенсійного фонду
  2. Поштою або електронною поштою;
  3. Онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Термін видачі:

  • довідку можуть видати у день звернення;
  • або надіслати пізніше — поштою чи на електронну адресу заявника.

Важливо:

Якщо довідку надсилають електронною поштою, вона надається в зашифрованому вигляді та підписується кваліфікованим електронним підписом (КЕП) — за наявності сертифіката шифрування заявника.

Для зв'язку з адвокатом: