Як правильно оформити звернення до Міноборони

Українське законодавство гарантує кожному громадянину право звертатися до органів влади із запитами, скаргами та пропозиціями.

Міністерство оборони України надало роз’яснення щодо алгоритму та рекомендацій з подання звернень до оборонного відомства.

Дотримання певних вимог збільшує вірогідність надходження запиту чи скарги до відповідного підрозділу Міноборони.

До Міноборони можна подавати різні за формою звернення:

  • індивідуальні або колективні;
  • письмові або усні.

Письмове звернення можливо надіслати засобами електронного зв’язку або відправити поштовим зв’язком.

У зверненні слід обов’язково вказати:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • адресу проживання;
  • суть звернення (запит, скарга, пропозиції);
  • особистий підпис та дату;
  • адресу електронної пошти – для електронного звернення.

Електронне звернення вважається різновидом письмового звернення. Щоб воно відповідало встановленим для звернень громадян вимогам, до надісланого електронною поштою листа слід обов’язково додати відскановану або сфотографовану копію звернення з власноручним підписом.

Зверніть увагу: для електронного звернення електронний підпис не потрібен.

Важливо! Без зазначення персональних даних та фото чи сканкопії підписаного власноруч звернення, документ вважатиметься анонімним і не підлягатиме розгляду.

На яку адресу надсилати письмові звернення?

Письмові звернення, які викладено на папері слід надсилати за адресою: просп. Повітряних Сил, 6, м. Київ, 03049.

Електронні звернення приймаються на e-mail, призначений для надсилання електронних звернень: zvernmou@post.mil.gov.ua.

Кожне звернення, яке надійшло до Міноборони отримує реєстраційний номер.

Звернення в електронній формі можна подати також через Урядовий контактний центр:

зареєструйтеся на платформі ukc.gov.ua;

оберіть «Створити звернення»;

оберіть питання «Гаряча лінія Міноборони»;

стисло опишіть суть звернення, додайте файли у разі необхідності;

натисніть кнопку «Відправити звернення».

Після реєстрації звернення буде можливість відстежувати хід його розгляду в особистому кабінеті.

Усні звернення до Міноборони

Усні звернення громадяни можна подати телефоном або під час особистого прийому.

Контактні телефони:

1512 – «гаряча лінія» Міноборони;

1545 – Урядова «гаряча лінія»;

+38 (044) 284 1915 – Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку);

Громадська приймальня Міноборони забезпечує особистий прийом громадян, вона працює за адресою: вул. Грушевського, 30/1, м. Київ, 01021. (без попереднього запису, у порядку черги)

Графік роботи: понеділок-четвер: 09:00-18:00; п’ятниця: 09:00-16:45