Українське законодавство гарантує кожному громадянину право звертатися до органів влади із запитами, скаргами та пропозиціями.
Міністерство оборони України надало роз’яснення щодо алгоритму та рекомендацій з подання звернень до оборонного відомства.
Дотримання певних вимог збільшує вірогідність надходження запиту чи скарги до відповідного підрозділу Міноборони.
До Міноборони можна подавати різні за формою звернення:
- індивідуальні або колективні;
- письмові або усні.
Письмове звернення можливо надіслати засобами електронного зв’язку або відправити поштовим зв’язком.
У зверненні слід обов’язково вказати:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- адресу проживання;
- суть звернення (запит, скарга, пропозиції);
- особистий підпис та дату;
- адресу електронної пошти – для електронного звернення.
Електронне звернення вважається різновидом письмового звернення. Щоб воно відповідало встановленим для звернень громадян вимогам, до надісланого електронною поштою листа слід обов’язково додати відскановану або сфотографовану копію звернення з власноручним підписом.
Зверніть увагу: для електронного звернення електронний підпис не потрібен.
Важливо! Без зазначення персональних даних та фото чи сканкопії підписаного власноруч звернення, документ вважатиметься анонімним і не підлягатиме розгляду.
На яку адресу надсилати письмові звернення?
Письмові звернення, які викладено на папері слід надсилати за адресою: просп. Повітряних Сил, 6, м. Київ, 03049.
Електронні звернення приймаються на e-mail, призначений для надсилання електронних звернень: zvernmou@post.mil.gov.ua.
Кожне звернення, яке надійшло до Міноборони отримує реєстраційний номер.
Звернення в електронній формі можна подати також через Урядовий контактний центр:
зареєструйтеся на платформі ukc.gov.ua;
оберіть «Створити звернення»;
оберіть питання «Гаряча лінія Міноборони»;
стисло опишіть суть звернення, додайте файли у разі необхідності;
натисніть кнопку «Відправити звернення».
Після реєстрації звернення буде можливість відстежувати хід його розгляду в особистому кабінеті.
Усні звернення до Міноборони
Усні звернення громадяни можна подати телефоном або під час особистого прийому.
Контактні телефони:
1512 – «гаряча лінія» Міноборони;
1545 – Урядова «гаряча лінія»;
+38 (044) 284 1915 – Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку);
Громадська приймальня Міноборони забезпечує особистий прийом громадян, вона працює за адресою: вул. Грушевського, 30/1, м. Київ, 01021. (без попереднього запису, у порядку черги)
Графік роботи: понеділок-четвер: 09:00-18:00; п’ятниця: 09:00-16:45