Зміна даних у обліковій картці фізичної особи – платника податків

Податкова служба нагадала про обов’язок фізичних осіб – платників податків подавати до контролюючих органів відомості про зміну місця проживання/реєстрації з метою своєчасного отримання кореспонденції поштовою адресою.

Подання таких відомостей здійснюється шляхом подання заяви за формою №5ДР та документа, що посвідчує особу.

Для подання заяви за формою №5ДР, необхідні наступні документи:

– документ, що посвідчує особу, та інші документи, які підтверджують зміну його даних (зміну імені, прізвища, тощо);

– для підтвердження місця проживання/реєстрації – витяг з реєстру територіальної громади / паспорт у формі книжечки/ тимчасове посвідчення громадянина України;

– для ВПО – довідку про взяття на облік.

Зверніть увагу: При поданні заяви за формою №5ДР до податкового органу потрібно надати оригінали та копії всіх документів, використаних для її заповнення (оригінали податковий орган повертає заявникові).

Способи подання заяви:

У паперовій формі:

1. особисто до податкового органу.

2. через уповноваженого представника, який повинен мати:

  • документ, що посвідчує особу;
  • документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням);
  • нотаріально засвідчену довіреність на здійснення змін до Державного реєстру.

В електронній формі:

Знадобляться копії підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру через:

  • Електронний кабінет;
  • мобільний застосунок «Моя податкова».

Податкова оновить дані в Державному реєстрі за 3 робочі дні після отримання заяви.