Відповідно до діючих норм ст. 48 КЗпП України облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Тобто, паперова трудова книжка вже не обов’язкова. Проте, працівник може її мати і тоді роботодавець повинен вносити до паперової ТК записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Попри введення електронних ТК багато хто ще має паперову трудову книжку з попередніх років діяльності і трапляються випадки, коли людина знаходить у своїй трудовій книжці неправильний запис. То що робити?
Відповідно до п. 2.6 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом № 58 від 29.07.1993 року, у разі виявлення неправильного або неточного запису відомостей до ТК виправлення виконується власником або уповноваженим ним органом, де було зроблено відповідний запис.
Якщо підприємство, яке зробило неправильний запис до ТК вже ліквідовано, тоді відповідно до п.2.8 Інструкції про порядок ведення трудових книжок, відповідний запис робиться правонаступником і засвідчується печаткою,а в разі його відсутності – вищестоящою організацією, якій було підпорядковане підприємство.
А вже коли правонаступників немає, тоді слід звернутись до міського, районного чи обласного архіву.