Міністерство економіки презентувало для бізнесу онлайн-платформу «Пульс» для оцінки державних послуг. Це свого роду канал зворотного зв’язку від бізнесу завдяки якому держава зможе отримувати об’єктивну картину рівня сервісу та оперативно реагувати на потреби бізнесу.
Як вказують у Мінекономіки, відгуки від підприємців будуть цифровізовані та стануть основою нового Entrepreneur Satisfaction Score (Індексу задоволеності підприємців) – інструменту для покращення держпослуг.
Разом з Державною податковою службою Мінекономіки інтегрували онлайн-платформу «Пульс» до Електронного кабінету платника податків.
Як залишити відгук чи скаргу на надані державні послуги?
- Авторизуватися в Кабінеті платника податків.
- Оцінити якість взаємодії з державним органом/органами.
- У разі проблем – залишити звернення на pulse.gov.ua.
Якщо оцінку вашому відгуку чи зверненню не надано одразу, тоді система нагадає про це через тиждень і далі щомісяця.