Що робити, якщо застосунок «Резерв+» не бачить статус особи з інвалідністю

Міноборони надало роз’яснення що слід зробити, якщо у вас є статус особи з інвалідністю, однак, застосунок «Резерв+» цей статус не бачить.

Вирішення цієї проблеми має два варіанти і щоб обрати вірний спосіб усунення проблеми слід зважати на дату, коли вам було встановлено інвалідність. Залежно від дати встановлення інвалідності можна

  • подати заяву через електронний кабінет;
  • або звернутися до закладу охорони здоров’я.

Для того щоб ваша законна відстрочка відобразилась у застосунку «Резерв+» необхідно:

Якщо дата встановлення інвалідності до  01.01.2025 року:

Подати заяву на первинну реєстрацію в системі Міністерства соціальної політики додавши скан-копію довідки через Електронний кабінет особи з інвалідністю.

Після цього, дані про наявність інвалідності повинні автоматично підтягнуться в електронній системі Мінсоцполітики.

Звернутись до свого місцевого органу соціального захисту населення (ОСЗН) з оригіналом довідки про встановлення інвалідності та паспортом – спеціалісти внесуть ваші дані до електронної системи вручну.

Якщо дата встановлення інвалідності після  01.01.2025 року:

Перевірте на Соціальному порталі soc.gov.ua наявність інформації за результатами оцінки експертної команди, яка замінила МСЕК.

В тому разі, якщо виявлено помилку або даних за результатами оцінки експертної команди немає – зверніться до закладу охорони здоров’я в якому ви проходили експертне оцінювання.

Коли інформація за результатами оцінки експертної команди з’явиться у відповідних реєстрах, тоді вона автоматично підтягнеться у застосунок «Резерв+».