Міністерство оборони України оприлюднило алгоритм дій як військовим та їхнім родинам діяти в разі порушення прав військовослужбовця або членів їхніх родин
Міноборони намагається вдосконалити системну роботу щодо захисту прав військовослужбовців та членів їхніх родин і звернення щодо фактів порушення цих прав – один з засобів у механізмі захисту прав військових.
Розгляд звернення щодо порушення прав військовослужбовця
Центральне управління захисту прав військовослужбовців розглядає індивідуальні та колективні звернення військових та їхніх родин та забезпечує надання первинної правової допомоги. Заступник міністра оборони України бригадний генерал юстиції Сергій Мельник запевняє, що при подачі звернення «У більшості випадків поновлення прав відбувається майже автоматично, без додаткових дій з боку заявника»
В тих випадках, коли Центральне управління направляє виявляє факти порушення прав військовослужбовців, воно направляє відповідні звернення не тільки до військових частин, а й до Державного бюро розслідувань, Національної поліції та інших органів для усунення правопорушень і поновлення прав військовослужбовців.
В тих випадках, коли порушення не виявлено, заявникові надається офіційна письмова відповідь із посиланням на законодавчі норми, з поясненням причин відмови та порядком оскарження.
Алгоритм подачі звернення (заяви, скарги):
Скласти заяву (можна в друкованій, а можна й в рукописній формі) з детальним описом суті звернення.
Додати документи, які підтверджують факти викладені у зверненні.
Надіслати заяву та супровідні документи на офіційну електронну скриньку: mpd@post.mil.gov.ua або поштою на адресу: проспект Повітряних сил, 6, м. Київ, 03049.
Строк перевірки та розгляду звернення становить 30 днів.
Якщо зміст звернення потребуватиме додаткового дослідження, тоді розгляд може бути продовжений до 45 днів. Про продовження строку розгляду заявникові буде повідомлено.