В тому разі, якщо ви прийняли на роботу нового працівника, слід обов’язково повідомити про це податкову службу.
Після укладання трудового договору з новим найманим працівником на роботодавця покладається обов’язок повідомити Державну податкову службу України про прийняття такого працівника на роботу.
Відповідне повідомлення у ДПС подається до початку роботи працівника за формою, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України №413 від 17 червня 2015 року (з поточними змінами).
Повідомити ДПС повинен роботодавець, уповноважена ним особа або фізична особа за місцем їхнього обліку як платників єдиного внеску. Зверніть увагу – обов’язок повідомити про найм нового працівника покладається і на ФОП.
Повідомлення можна подати в електронній або паперовій (якщо до 5 працівників) формі.
За даними таких повідомлень відбувається внесення інформації до реєстру застрахованих осіб.