Одна з корисних е-послуг веб-порталу Електронних послуг Пенсійного фонду України – можливість подати документи для оформлення субсидії онлайн.
Заява на оформлення субсидії онлайн подається через особистий кабінет на порталі.
Перший етап – авторизація на порталі Електронних послуг ПФУ з використанням КЕП або Bank ID.
Далі слід перейти до розділу «Комунікації з ПФУ», обрати пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу» та обрати е-послугу «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
У вкладці «Заява про призначення та надання житлової субсидії» заповніть необхідні атрибути та завантажте відскановані паспорт, ідентифікаційний номер та інші необхідні документи.
Скановані копії документів варто підготувати завчасно і вони повинні відповідати наступним умовам:
- допустимі формати файлів – JPG, JPEG, PDF,
- кожен файл не має бути більшим за 1 Мб,
- назва кожного файлу повинна відповідати виду/назві сканованого документу,
- скановані копії слід зробити з оригіналів документів, сканкопії мають бути читабельними, кольоровими (відповідно до оригіналу),
- якщо сканується документ на кілька сторінок, тоді його слід прикріпити (додати) як один файл, а не окремими сторінками.
- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл.
Прикріпивши документи, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та оберіть – «Відправити до ПФУ».
Перевірити стан розгляду вашої заяви можливо також через особистий кабінет в розділі «Мої звернення».
Зверніть увагу – оформити субсидію онлайн можливо також через електронні сервіси застосунку «Дія».
Раніше ми писали Як перевірити свій страховий стаж та сплату роботодавцем страхових внесків через портал Електронних послуг Пенсійного фонду